//My Family.
sambutan hari guru kat sekolah kami ;
Sunday, May 23, 2010 @ 10:32 AM | 0 Talk [s]

rasanya ni kali keberapa ntah aku tulis pasal hari guru sahaja; nak buat macam mana kan. guru umpama lilin..hee;

bila aku tulis tajuk macam kat atas tu ia memberi maksud bukan hanya tentang aku dan nani punya sekolah tapi sekolah kami termasuklah adik beradik ( abg dan wawa ) :P kali ni agak beruntung sebab wawa dan abang ada letak gambar tapi aku dan nani tak dapat sebab memory kamera dah nak penuh; sedih;)





tu gambar mereka; zaman kanak kanak yang perasan..hahaha


dan sebelum balik; nani nak ambik gambar dengan budak pinky dia..sampai disini;

monolog diri ; hari jumaat lepas kena tinggal dekat orang tuhh! geram..nasib baik ada penyelamat; my super-ayah-man..hehehe

Labels: , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;