//My Family.
hari dah hujan;
Monday, June 7, 2010 @ 11:16 PM | 2 Talk [s]




hari dah hujan lah;
tau tak betapa gembiranya bila hari dah hujan?? hujan itu rahmat; hehe akhirnya hujan jugak petang tadi; sejuk je; best lah tidur petang tadi dengan diiringi mzik lantunan hujan; wah memang best; rasanya seluruh famili aku tidur time tuh;

dan akhirnya aku cuma berdiam diri tidur tidur tidur walaupun ada sedikit gangguan ketika tidur; ciss!

dan bila tidur pelbagai mimpi menerjah kepala; semua nya nak mengindahkan lagi tidur aku haha; terima kasih semua; lompat lompat;

bila aku tengok blog ni tadi; aku terpikir satu benda; kenapa aku dah lama tak update? apa yang aku nak tulis; lagi pun ni pasal famili lah woi; oke aku terasa macam nak tulis apa yang berlaku sahajalah;

parents aku kemas kemas nak siap siap balik johor; aku masih fikir macam mana nak pergi tuisyen rabu ini; nani dah habis kelas tambahan dan masih ada kelas tambahan bersama mr rai; sekolah abang masih ada kelas tambahan. wawa senang lenang duduk rumah; wahhh kau bertuah betul lah! tak pe tak pe nanti aku pulak yang senang lenang duduk rumah oke;

okelah cerita hujan dah tamat; mau tidur sekarang; jumpa lagi nanti; 

salam

monolog diri; hujan itu hebat bukan??

Labels: , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;