//My Family.
kuih putu piring dan sata memang hebat !!
Sunday, July 25, 2010 @ 12:57 AM | 0 Talk [s]



sedap tau makanan makanan yang ada kat atas ni? ayah beli ! hehhe..oh kejap; aku letak lokasi pembelian makanan diatas..makan tersebut dibeli kat PASAR MALAM kat ECONSAVE KUALA PILAH tulah.. kan setiap hari jumaat ada jualan kat sana?

yang sata tu sedap ! ada rasa pedas pedas sikit..rugi la kalau tak cuba..bak kata mama dan abang, isi dia ada macam rupa otak otak sikit kan..saya prefer kepada anda semua untuk membeli dan merasa makanan yang lazat di atas tanpa ada rasa ragu..

seterusnya cerita pasal petang tadi..



itu nani yer..bersama anak buahnya..tikah..err maaf tak tau ejaan..

lokasi rumah ana.. dekat buaian..main..

nampaknya sampai disini dahulu..hehe..oke salam !

Labels: , , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;