//My Family.
mari kita raikan kemenangan !
Saturday, September 11, 2010 @ 11:18 PM | 0 Talk [s]
bosan ta?

aku bosan, tiap tiap kali mesti na tulis straight to the point, bukan aku ni suka belit belit tapi tak bestlah terus pergi ke destinasi, hehe ;p

sebenarnya aku lambat ucap ni, sifat malas memang wujud kat dalam diri aku ni, susah nak kasi bebas, jadi terpaksalah aku cakap sekarang je yer,

selamat hari raya, maaf zahir, dan batin !!

tapi lupa nak cakap, kalau kenal aku ni, meh datanglah rumah, nanti aku sediakan kuih muih yang wan aku buat, hehehe

aku nak buat mukadimah tentang apa dan dimana kami telah bertapa dan beraya dan mendapat habuan, di bawah adalah tarikh dan isi kandungan ;p

hari pertama raya, bersamaan 10 september 2010 ;

pagi itu bangun,
lalu ke tandas dan mandi,
wancik seremban datang, main main dengan raffiq dan amni,
lepas tu haris, sarah pulak datang
pukul 2.30pm,
siap siap nak pergi rumah wan senaling,
lepas tu pergi rumah paklang,
last pergi rumah encik nizam kalau tak silap.


hari kedua ! 11 september 2010

agak terbaik sebab pakcik aniq datang, as known as pakcik kenit, nasib lah kau pakcik kecik, kau suka.. main lawan lawan dengan aniq, lupa nak gembar gembur, tok cu datang dengan whole family, pakcik ketiga kami tu dah kawin dah, comel lah jugak makcik itu..;p

oke ! aku dah tak tahan ! mercun ni boleh buat aku naik gila tau tak? aku tau lah raya tapi jangan lah sampai nak mengganggu ketenteraman awam, cisss ! nasib baik aku tak bom kan je budak tu..

oke sampai di sini, aku nak main facebook pulak ;p

tata

titi

tutu

salam ;p

p/s; selamat hari rayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

Labels: , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;