//My Family.
skodeng pakcik potong rumput ;
Friday, September 17, 2010 @ 12:55 PM | 2 Talk [s]


semalam, bersamaan tarikh 16 september, pergi ke seremban jengok jengok rumah kat sana. dan hasilnya adalah, lalang telah naik dengan tinggi. tapi sayang terlupa nak ambik gambar, tengok tengok je lalang lalang was GONE ~

bye bye lalang ;

err walaubagaimanapun, aku ambik gambar rumput rumput yang telah selamat di potong dengan lawa..


 ini pakcik lagi sorang..rajin dan bertungkus lumus membersihkan lalang lalang sayang ni .


pandangan dari dalam rumah. kitorang skodeng je pakcik pakcik ni. sebab aku memang tak reti benda benda camni..hanya mampu melihat ;p

cehh !!!


pokok tu menarik minat  betul lah, dari aku kecik sampai besar wujud aje pokok tu, subur semacam je..


the last one is bahagian sisi rumah.. rumah ni memang terbaik..hahaha;p

thats all..

salam ;

Labels:




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;