//My Family.
cuti sekolah dah mula ke?
Sunday, November 21, 2010 @ 11:30 AM | 0 Talk [s]
seri menanti punya kedai ;D


dah cuti rupanya engkau kan, tak ada pulak kau nak kasi tau orang..

memang cuti tapi tahun depan tak ada masa der kau nak lenggang macam makcik kebaya tu..HAHA..
penah tak kau tengok buku sejak sekolah tutup? takkan, aku pun sama..HEHE.
tapi, nak melawakan cerita, aku nak kasi tau aktiviti yang tak berfaedah yang dilakukan oleh semua penghuni rumah ni, tak termasuk orang orang 16 tahun ke atas..

seperti biasa, sejak televisyen bermaharajalela kat dalam rumah, semua orang lepas dendam lah.. lebih lebih lagi bila dah dapat result exam contohnya..yang tak dapat lagi tu, cuma menunggu jelah..nak buat apa lagi ye tak?

dengar dengar cerita, abang juga akan menyambung legasi bersekolah di TMS..nak buat macam mana kan, TMS sangat terkenal, heh..

mama pulak baca novel di komputer, khusyuk sahaja..ayah pulak tak dapat dipastikan.. ke kuala pilah agaknya..wan pulak berada di dapor, sedangkan aku lak melepak depan komputer..surfing internet,,

buku teks form5 dah dapat dan membosankan..malas nak buka..HAHA..

wawa pun dah dapat buku tahun enam, dan macam biasa tak terasa nak bukak lagi kan wawa??

sir rai pun dah mulakan tuisyen nya..dan nampaknya, tak adalah cuti cuti lagi kan, bilalah aku nak dapat rehat panjang panjang ni? kepala pusing pikir semua benda..

mama ada suruh upload video abang kem kat sekolah beliau, nampaknya kena tangguh dulu sebab aku sangat malas nak upload sekarang..

solong,

salam,

Labels: , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;