//My Family.
im burning !!
Sunday, November 28, 2010 @ 2:38 PM | 1 Talk [s]
sedang lapar ;D



cuaca hari ni macam tak betul je aku tengok..sekarang dengan kepanasan maksimum di kampung tengah sangat menghangatkan suasana.. dah tu boleh pulak hujan.. memang kepelikan lah sedang melanda sekarang...

hujan panas..
sangat hebat, nak kata menyejukkan, tak pulak, karang aku kata panas, dah memang sah..dengar dengar gosip, hujan panas ni tak elok! jadi kalau nak main hujan, tengok masa yang sesuai oke?

sekarang dah nak pukul 3 gamaknya, dan semua orang akan ke depan tv untuk tengok buzzer beat.. cerita tu seriusly nya sangat best!

cerita terbaru pasal semua orang ialah non akan pergi ke tempat peperiksaan MARA isnin ni.. kat mana tak tau lah pulak.. tak tanya..wawa pulak sedang sleeping.. manakala aku mengodek godek blog ni supaya berubah dan akhirnya, jampi aku dah berjaya.. warna yang dipilih memang sengaja..sebagai intipati salah satu bukan warna kegemaran aku..HAHA

ayah pulak sibuk kemas kemas, mama pulak baca news..ayah cakap pukul 5 karang pergi senaling.. so, im still waiting..

okelah, sampai sini sahaja dahulu sebab aku nak godek blog wawa pulak..

salam,

Labels:




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;