//My Family.
komputer kena serang dengan security tool aka malware ; ouh sengal !!
Friday, November 12, 2010 @ 12:27 AM | 17 Talk [s]
raining time ;


tadi hujan turun renyai renyai memberi kehebatan rasa untuk mengalami tidur yang enak di tengahari time, sayangnya, aku tak dapat nak menyelami keindahan itu akibat daripada komputer yang diserang malware oleh encik security tool..pfff!!

menggelabah lah kejap aku takut komputer ni terpaksa dihantar lagi ke rumah sakit dan perlukan rawatan yang berjuta juta sen..dan semestinya, my mom yang keluar duit lagi..NOWAY!! benda tersebut takkan terjadi bukan?

tanpa buang masa aku pun google mencari jalan penyelesaian..banyak nye jalan penyelesaian yang aku jumpa?? gelabah lagi ;DD

akhirnya, youtube jugak yang tolong..terima kasih kepada err..dah lupa ;p

tengok kena install malwarebytes anti-malware..tak dapat pulak..last nya restart masuk safe mode with networking..

sampai lah siap..dapat lah update pasal keputusan abang dalam blog bukan??

cik muda kedua ;DDD

oke, saja kasi semak blog ni dengan gambar candid dia..takkan nak kasi kosong entry ni berhabuk dengan huruf huruf jekan? so aku semakkan dengan muka beliau ni.. kasi ruang banyak sikit..hahaaha

oh yer, sabtu ni, aku akan ke kelantan dan terengganu..nobiggie ;D

semalam, rabu, sekolah tms buat hari kecergasan, menarilah kejap dekat padang lenggang lenggok kat padang,, diucapkan syabas kepada pengetua !!

oke la, no more time to story more..

jadi bai bai sajala ya..heee;P

salam.

Labels:




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;