//My Family.
tok cik pengkritik terbaik ;
Saturday, August 21, 2010 @ 11:49 PM | 0 Talk [s]
hehehe ;

tajuk ni dipilih sebab apa yer..sebenarnya, aku pilih tajuk ni sebab wan aku jadi chef dan tok cik jadi pengkritik. paling best, semua cadangan cara memasak semuanya datang dari tokcik. tabik lah !

yang aku tahu ada jugaklah yang tolong melainkan aku. aku tak yer..

sekarang dah nak hampir tengah malam tapi aku tak tidur lagi sebab nak update kejap blog ni. kasi tahu perkembangan famili tanpa banyak celoteh benda yang bukan bukan macam selalu..

aku nak tahu pasal gengblogger la..kenapa eh dengan encik GB?? aku login tak lepas lepas pun? wahai encik GB kenapa dengan encik GB, ada sesuatu yang berlaku pada anda ke?

sementara aku sibuk meng-on9 di internet layan lagu kejap kejap, adik adik yang lain layan tv cerita cerekarama bertajuk emily, cerita awal awal dah best tapi sayang tak dapat tengok sebab aku lagi berminat nak on9..hahaha;

berkemungkinan besar, esok jalan jalan pergi seremban, saja saja tengok tengok benda best best kat sana,

semalam;

non pergi Royal Bintang, Seremban, ambil peperiksaan ABRSM piano grade 5 practical..

aku pulak, heehhee

PONTENG SEKOLAH..

fuhh..sedap sedap !

itu sahaja untuk hari ini, jumpa lagi..

jangan lupa ambil berkat bulan ramadhan yer,,

salam..

Labels: , , , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;