//My Family.
happy birthday mama !
Sunday, September 5, 2010 @ 12:25 AM | 0 Talk [s]

31 ogos yang lalu merupakan hari jadi mama yang ke...err; kena kira sendiri sebab ada orang cakap kat dunia siber ni macam macam boleh jadi kalau letak maklumat betul diri, jadi maaf la yer,,ngee;p

lupa nak cakap

walaupun mama dilahirkan pada tarikh yang sama dengan tarikh malaysia aka tanah melayu mendapat kemerdekaan, lebih kurang la, tetapi ditegaskan bahawa, nama mama tak ada merdeka pada awal atau akhir nama yer !

kalau ramai sangat nama merdeka, susah lah hidup..

cehh;p ntah apa apa..

apa apa pun, sekolah dah mulakan cuti dan kerja rumah pun sebagai pengganti duit raya.ciss !



tapi

;

;

;

;

;

;

;

;

;

;

;

cuti ni

ehh bukan !

sebelum cuti ni, aku akan siapkan kerja yang best best sahaja..lagipun homework aku dua tiga kerat je, lukisan kejuruteraan ada 8lukisan, p.islam ada 2 soalan je, addmaths ada lah jugak, jadi tadahal laa..

semoga semua orang mendapat keberkatan pose ni, masa nak balik kampung jangan lupa tengok kanan kiri yer !!

salam ;p

notatangan ; maklong dan tokcik balik !

Labels: , , , ,




Older Post | Newer Post


Pegawai Bertugas;


Assalamualaikum and hai :)


mailbox

Entries NotaKaki

duludulu!




HEW HEW;